Visualisering

Efter att jag har lyssnat en del på Kay Pollak igår och idag så tänkte jag att jag skulle skriva ner 5-10 positiva saker som jag tror på själv. Det var svårt, mycket svårare än vad jag trodde på själv och kom inte fram till mera saker.

  1. Kan ta motgångar och komma igen.
  2. En bra och lojal kompis.
  3. Vet att jag kan ta negativa saker av andra människor och bli an bättre människa av dessa negativa saker.

 

Skulle även visualisera vart jag stod om ett år i livet där jag har ett arbete och kommit igång med att bli av med min extravikt samt fått tillbaka viss del av de muskler som jag har tappat under de här åren jag har varit borta från gymmet. Har även blivit starkare i mig själv och ser inte ner på mig själv och kan nämna 10 saker om mig själv som är positiva och som jag tror på. Även så har jag fått en större socialt nätverk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0