Snart söndag

Idag blev det en storstädning av balkongen, och som tack så blev det nybakad sockerkaka och en kaffe i kvällssolen med barnen, inte helt fel alls.

Och nu sitter jag här och försöker skriva nått ointressant igen. Inte så svårt, jag vet man ni ska bara veta hur mycket jag anstränger mig.

 

Så, hur ser morgondagen ut för mig och barnen. Vi ska upp i skaplig tid för att göra oss i ordning för en tripp ner till boulognerskogen om vädret tillåter, lika bra att göra det på morgonen då barnen skulle tillbaka till mamma sin på söndagen fast jag trodde jag skulle få ha dem hela helgen.

Och efter söndagen så börjar en ny vecka med nya möjligheter och vi får väl hoppas att det fina vädret vi har haft kommer tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Syster till mamman

Självklart får du ha dem hela helgen. Mamman hade gjort upp egna planer eftersom hon hade räknat med att barnen skulle vara hos dig hela helgen. Det var ju du som ville skicka hem dom kl 12.

2009-05-03 @ 00:19:41
Postat av: Sonny

Men lilla människa,,,det var på fredagen jag frågade när dom skulle hem till sin mamma och inte när jag sa vilken tid dom skulle komma hem

2009-05-03 @ 09:41:46
URL: http://rusky.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihihi

2009-05-03 @ 12:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0