Onsdagen den 13 maj

Börjar bli sjuk, eller är mera att jag är sjuk för det var länge sedan jag började bli det. Halsont och feber, inget vidare alls.

Men bättre nu än nästa vecka då det är dags för släktträffen. Blir det sittandes ute vid havet hela helgen och ha lite semester, ska bli skönt.

Men risken är att man blir tvungen att ställa in helgens aktiviteter och ligga hemma sjuk i stället. Fast i och för sig så blir det lugnt i helgen ändå så man ska nog slippa ställa in dem.

 

Så, vad hände i helgen som var i mitt liv. I fredags så satt jag och brorsan och lirade lite guitar hero: Rockband och det blev väl en bira eller två till det.

Sen på lördagen så var det dags för reprisen på påsken. Samma folk plus lite mera blandat med rockband och tacos.

Så nu får vi se när reprisen på reprisen kommer och vart den blir. Men får hoppas att det kommer en i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du kryar på dig snart

2009-05-13 @ 21:14:35
Postat av: Anonym

FY inte kul att du ska behöva bli sjuk nu med, hoppas du snart blir pigg kram mamma ps hälsa storebror:)

2009-05-13 @ 22:42:06
Postat av: Ellynår

Det är klart att det ska bli en repris på reprisen... jag har också varit sjuk. =(

2009-05-20 @ 16:19:43
URL: http://lillaellie.blogg.se/
Postat av: monica

få höra nu hur allt va, :)

2009-05-24 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0