Mera skrivande

Dagen har varit bra, skickat in ytterligare en massa ansökningar och nu har jag börjar sträcka mig utanför stadsgränsen. Har tänkt tanken i ett par veckor nu men har inte riktigt tagit steget att fundera på att flytta. Men självkänslan och saknaden av en ekonomi har tagit överhand nu.

Så efter ett tags funderande och övervägande av fördelar och nackdelar så kommer jag nog att röra mig ner till storstaden.

 

Senare på dagen så blev jag hembjuden på middag hos storebroder. Färskpotatis, sill, lax, köttbullar och sill stod på menyn och efter det så blev det en film innan den sköna promenaden hem i regnet och ett lika trevligt telefonsamtal som jag har haft de senaste kvällarna av underbarast.

Men nu är det dags för mig att sova om jag ska orka gå upp om 6 timmar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så bra att se att du skriver igen, hoppas du ger oss fortsättningen på ditt nya liv.Ser att du mår bra nu, och jag vet att du gör det och vet varför, o du Sonny... lev ditt liv som gör att du mår bra, allt fixar sig i slutändan. :)

2009-05-28 @ 02:22:39
Postat av: Johan

Du vet att du alltid har jobb i Jkpg

2009-05-28 @ 14:59:44
Postat av: Sonny

Du har inte några kontakter uppe i Stockholm då johan??

2009-05-28 @ 16:17:11
URL: http://rusky.blogg.se/
Postat av: Challe

MM....det kanske bär iväg neråt snart för oss bägge :-)

2009-05-28 @ 22:29:42
Postat av: Johan

Inte så att jag rakt av kan ordna något. Jobbar ju inte kvar på DHL, där hade jag haft lite större möjligheter..

2009-05-29 @ 08:14:58
Postat av: monica

Ja det är ju så att man måste va flyttbar i bland pojkarasg

2009-05-29 @ 16:01:53
Postat av: Johan

just det, mina kompisar menar att jag flyttar ofta men jag ligger ju i lä jämfört med dig Mokina=)



Damn sonny, bättre du kommer ner till Jönet=)

2009-05-29 @ 16:24:09
Postat av: Sonny

Bättre du tar med dig familjen uppåt i stället så har jag nån som dricker whiskey i närheten med ;)

2009-05-29 @ 16:32:25
URL: http://rusky.blogg.se/
Postat av: Johan

Vad i hela friden skulle jag göra där uppe? Det e ju ingen där som förstår vad jag säger=)



Whiskey eey... från midsommar o 4 veckor framåt är jag ledig, ska du inte komma ner ett par dar o softa? Vi har hur mycket plats som helst, riktig dubbelsäng i gästrummet.... blink, blink,nudge, nudge, know what I mean

2009-05-30 @ 11:04:20
Postat av: Anonym

Vad i hela friden ska jag upp dit o göra, det e ju ingen som förstår vad jag säger...=)



2009-05-30 @ 16:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0