Medans jag har ångan uppe

Jag, barnen och J var förbi brorsan idag och käkade lite tacogratäng, riktigt gött faktiskt.

 

Imorgon blir det till att baka igen, barnen har beställt en sockerkaka. Passar mig bra för det är sådana saker jag kan baka, värre är det med bullar. På söndagen så bär det nog iväg till b-skogen beroende på när dem ska tillbaka till mamman deras.

 

Senare på kvällen så blir det en biotripp, ska se den nya Wolverine filmen. Har hört att den inte ska vara så bra men det spelar inte sådan stor roll då jag gillar sådana filmer, gammal serietidningsnörd som jag var i unga år.

 



Men, nu ska jag säga god natt till mitt penntroll och röra mig till sängen för mina nattliga njursparkar av mina barn.


Kommentarer
Postat av: monica

God morgon:)

din syster och kille med mage for nyss hem.

Låter mysigt att gå till parken med barnen. Hälsa alla.

kram mamma

2009-05-02 @ 09:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0