Länge sen sist

Min internet leverantör har haft problem att komma åt visa sidor ute på internet. Så både bloggen och facebook har blivit lidande.

 

Så, vad har hänt sen sist? Både en resa till Riga och en släktträff har stått på mitt program.

 

Riga resan var inte nå vidare alls. Dålig buffé, dyrt på båten konstigt nog och väldigt dåligt med folk. Men det gjorde inte så mycket när man åker med brorsan.

Själva Riga var inte heller så mycket att ha, man ser verkligen vilken hög standard Sverige har. Men hur som, skulle vara mycket bättre att åka över en hel och bo på hotell i Riga i stället för att bara åka båten.

 

Släktträffen var helt underbar med sjukt trevliga människor och det visade sig att det kan bli en viktig del av livet hur det än artar sig. Det bjöds på allt ifrån dansuppträdanden till kanottävling.

 

Har även börjat fundera lite på alvarligare saker i livet, vad man ska göra och hur man ska göra det och vad man kan skjuta upp till senare tillfällen. Men mer om det här på bloggen vid ett senare tillfälle när jag har funderat klart över alla för och nackdelar.

 

Men nu ska jag diska lite och vänta på min nyblivna 50åriga mamma som ska ringa


Kommentarer
Postat av: Sinnica

Jag hoppas att det artar sig bra 'Le'. :-)

2009-05-26 @ 17:41:16
Postat av: Anonym

Och de där dansuppträdandena, dom lär återkomma nästa släktträff också haha, men då ska vi banne mig ha upp fler på dansgolvet. Lite ensamt där med bara mig och Sara :-)

2009-05-26 @ 17:45:01
Postat av: Sonny

Ska se till så att charlie går upp och showar med er hjärtat :)

Han är grym med micen :)

2009-05-26 @ 19:04:37
URL: http://rusky.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är ganska skönt att fundera ut hur man ska göra med både det ena och det andra

Ibland tar livet sig oväntade vändningar

Mest hela tiden

Hur har det gått med umgänget med barnen?

Kram

2009-05-26 @ 19:57:23
URL: http://leftinthedark.blogg.se/
Postat av: mamma

hahahhaa..charlie bra med micken?? måste ha fått fel uppgifter. hahahahah..ringer om en stund kramiz

2009-05-26 @ 21:05:24
Postat av: Challe

Japp, med en mic i handen blir jag giftig :-)

2009-05-27 @ 12:26:28
Postat av: monica

hahaha, upp till bevis blir det sen ska du veta..

2009-05-27 @ 12:29:42
Postat av: Ellinor

Monica! Jag har bevis på facebook! Två stycken först från påskaftonsfesten och sen reprisen! Adda mig så kan du se dem! ;)

2009-05-27 @ 12:54:43
URL: http://lillaellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0